torstai 26. marraskuuta 2009

Iihanaa...

Tälläinen ihanuus minua odotti postilootassa tänään... Voi SNY ;) Kiitos aivan ihanasta ja mieltä lämmittävästä paketista. Tässä olen hurjana avannut pakettia...

Aluksi sieltä paljastui ihanaa Dropsin Alpaca-lankaa 150g oranssin värisenä ;) Huiviksi huutaa. On yksi suosikkilangoista myös minulla ;D

Minulle aivan omat sukat ja vielä SNY:ni neulomana Dropsin Fabelista (ohjekin oli mukaan printattu). Kiitos - laitoin heti jalkaan.


Eikä siinä vielä kaikki - lapset saivat Muumi-tikkareita ja olivat tosi innoissaan, kun olit heitäkin muistanut. Heijastin minun takkiini ja nuo bambuiset 2,5mm sukkapuikot YES, YES ja YES -osui ja upposi. Minulla ei ole noin pieniä sukkiksia bambuisina ;) Ja tietysti mukava kirje.
Olen mie yrittänyt selvittää kuka olet, mutta en ole saanut selville ;)



3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kylläpä Posti-Kusti oli vauhdikas! Eilen neljän maissa vein paketin postiin ja nyt se on jo luonasi! Wau! Ja olipa mukava lukea kirjoitustasi, kun noin osui nappiin. Sukat näyttävät hyvältä jalassasi, kovaan käyttöön vain! Paljastuspakettia valmistelemaan... :)

-Syksyinen SNY09

PS. Mikä on tuo ihana mustapohjainen kangas paketin alla? Kaunis!

Leena kirjoitti...

Hups pussilakanahan se...
Pohajväri ruskea... Tykkään.
Sairasvuoteessa löhöilee isäntä ja minä en "voi" pedata sänkyä... Heh!

Kiitos kaunis ;)

Posti on ollut tosi nopea!

Anonyymi kirjoitti...

Eipä noin hienoja lakanoita kannata pedata piiloon :)

-Syksyinen SNY09